Annons:
Etikett09-om-sajten
Läst 681 ggr
AnnaL
8/4/08, 3:24 PM

Nya utséendet

Vad har de gjort med iFokus? Här knappar man in kendo.ifokus i godanro och möts av horribel design och runtflyttande saker. *suckar*

Det kanske bara ser illa ut hos mig, men jag tycker inte att sajten säljer sig själv precis…

*sniff*

Det ser iofs ut som att det har kommit nya nyttiga saker, till exempel om "videolänk"-alternativet i inläggen funkar. Det har vi nytta av på kendosajten :D

Annons:
NaginatakaWiik
8/5/08, 1:06 PM
#1

Jag håller med dig, Anna! Jag gillar inte alls förändringarna, framför allt eftersom jag tycker det var mycket svårare att hitta funktionerna. Inte särskilt intuitivt. Men jag antar att man vänjer sig, trots att man är en gammal katta med lätt senildemens. *visslar glatt*

Thomas-S
8/5/08, 9:26 PM
#2

Tänk då på lilla mig som är rena stenåldern!!??Obestämd

Adrian
8/6/08, 1:26 AM
#3

Vad snackar ni om? Grymt mycket bättre design nu ju!

Det enda jag inte hittade från början var min mailbox, som jag hittade  2½ sek senare. Wake up oldies! :P

NaginatakaWiik
8/6/08, 11:32 PM
#4

#3 Du har ju ingen smak juh…! Tungan ute

JAg är gammal och vis och jag tycker den är ful. *lipar extra mycket åt snorungen*

Adrian
8/7/08, 1:38 AM
#5

De va ju fan så mkt coolare nu! Men men.. det kanske tar lite tid för tant att vänja sig xP

NaginatakaWiik
8/7/08, 11:21 AM
#6

#5 Coolt är inte detsamma som snygg. Coolt är _definitivt_ inte detsamma som användarvänligt! *jagar med rullatorn* *hytter med käppen*

Annons:
AnnaL
8/7/08, 8:26 PM
#7

Har ni läst någon artikel? Artikelspalten är typ 2cm bred, och sen är det 5 mm länkar på högersidan som är så uppstyckade att det är oläsligt. Näe! Mot förändring säger jag! Bakåtsträva! Bakåtsträva!

AnnaL
8/7/08, 8:33 PM
#8

Men vaiFAN? Har de tagit bort ctrl-v funktionen för oss med firefox? Det var ju enda vettiga sättet det gick att klistra in saker med för oss förut, nu poppar det upp någon skräpig klistra-in-ruta.

Hur ska vi nu få in smileys? *upprörd*

AnnaL
8/21/08, 11:14 PM
#9

Spaning från sambon: Killarna i bilden i sidhuvet står med omvänt grepp .

Undrar var den kommer ifrån… Någon som känner sig manad att göra en ny?

Adrian
10/28/08, 12:49 AM
#10

Ok… Yngling kryper till korset efter att ha loggat in för första gången på überlänge, "nya" designen är verkligen dronkusel

Upp till toppen
Annons: