Annons:
Etikett05-tävlingar-och-läger
Läst 532 ggr
NaginatakaWiik
2007-09-21 12:41

Rikslägerkorrespondent

Riksläger i Uppsala närmar sig med stormsteg, om en vecka fylls Fyrishov med kendoka från hela Sverige.

Så vitt jag vet kommer kendo-admin AnnaL vara där men det vore ju väldigt roligt att få höra vad du som kommer utifrån landet tycker och tänker efter lägret.

Vore det inte roligt att skriva en liten artikel till vår eminenta sida, gärna med tillhörande bilder, och berätta om vad du lärde dig under lägret? Vilka nya kendoka lärde du känna? Hur ont hade du efter dag två? Hur många skador lyckades din klubb dra på sig?  

Om du är intresserad så hör av dig till AnnaL eller till Naginatakawiik!

Vi blir så glada, så glada för hjälp med artikelmaterial till sidan. Dessutom måste du ju leta upp kendo-admin på lägret för lite smisk.ifokus… Oskyldig 

Med förhoppning om glada korrespondenter!

Annons:
AnnaL
2007-09-25 02:46
#1

Detta blir givetvis ännu mer aktuellt när det uppdagas att kendo-admin inte kommer närvara för smisk.ifokus. Rikslägret fick nämligen för sig att placera sig på en helg som varit uppbokad för mig sedan maj Sad Jag får nöja mig med att drömma om förra årets keiko med Wahlqvist Loving

Jag dyker upp någon av dagarna och visar min renslipade nuna, så ser ni någon civilklädd människa som ser cellgiftsbehandlad ut så är det bara att gå fram och skälla ut mig för det här eländet till portal!!

 Have fun!

Army

NaginatakaWiik
2007-09-25 10:00
#2

Och jag har för lång pinne för att vara där och leka. Skulle det mot förmodan dyka upp någon som nästan ser ut som er men bärandes på en väldigt lång pinne så går det bra att skälla på henne också. Det kanske inte är jag men det går ju att chansa. Skrattande

Jag håller tummarna för att någon hugad vill rapportera från lägret.

AnnaL
2007-09-30 01:19
#3

Nu slåss de där borta…

Eller, inte just nu, men nyss.

jah.

kanske tittar in imorgon.

Upp till toppen
Annons: