Annons:
Etikett09-om-sajten
Läst 1039 ggr
Kendoka_KL
7/1/08, 8:25 PM

Nykomling

Jag hittade ingen tråd för nya medlemmar, så jag postar här.

Skulle bara passa på att säga hej och presentera mig som ny på kendo.ifokus. Hittade hit av en slump, men det verkar vara ett trevligt ställe.Glad

Jag är en tjej som bor och tränar i Göteborg, och kendo är definitivt bland det bästa och mest intressanta och givande jag någonsin har gett mig in på, så det är kul att ha hittat ett svenskt forum som handlar (nästan) uteslutande om det.

 Och jag kunde liksom inte låta bli att sno bilden av den skräckslagna lilla kendokan som  Anna postade i tråden "någon som känner igen sig?" som Avatar - den är bara för söt! Skrattande

Annons:
NaginatakaWiik
7/2/08, 11:08 AM
#1

Hej!

Och varmt välkommen! :D Hoppas du hittar lite matnyttigt och roande här på sidan. För tillfället har nog alla tagit sommarledigt tror jag, men det händer saker lite nu och då.

*vinkar*

Victoria, naginata-admin

AnnaL
8/4/08, 3:28 PM
#2

Ja, hej ska jag också säga! Precis som Wiik har jag tagit sommarledigt :)  I höst ska det sparkas liv i forumet igen :)

Välkommen!
Anna, kendo-admin

Babas
8/15/08, 2:29 PM
#3

hejsan jag är ny här med men vet nån vilken klubb som är närmast södermanland-eskilstuna och vad är de för ålders gräns!!

svara på den snälla

AnnaL
8/18/08, 5:25 PM
#4

Hej Babas! Jag skulle gissa att Bålsta är närmast. Träningslokal: Bildningscentrum, Jan Fridgård, Bålsta. Jag vet inte vad de har för åldersgräns, men i vår klubb har vi juniorträning från nio år och vuxenträning från 15 år.

Kontaktperson: Alexander Wrangsjö
E-mail: haba.kendo@mac.com
Telefon: 0708-82 61 50

Sveriges kendoklubbar finns på den här sidan:
http://budo.se/foreningar/

kenseielev
9/8/08, 1:00 AM
#5

Hej!

Ytterligare en nykomling här. Har inte hunnit se mig om riktigt än men att säga "hej" är väl aldrig fel. :)

AnnaL
10/2/08, 12:02 AM
#6

Hej! En månad senare sådär :P

Annons:
Upp till toppen
Annons: