Annons:
Etikett09-om-sajten
Läst 545 ggr
NaginatakaWiik
2007-08-31 10:54

Problem med kendo.ifokus?

Jag har haft lite märkliga problem de senaste dagarna här på sajten och undrar om det är fler som haft det.

Dagboksinlägg som försvunnit, gästboksinlägg som försvunnit, foruminlägg som inte velat laddas upp etc.

Har du haft liknande problem så tala gärna om det här så ser jag till att admin för hela sajten blir informerad om problemet.

Annons:
NaginatakaWiik
2007-08-31 10:56
#1

Mina dagböcker är över huvud taget inte åtkomliga för tillfället.

Lanjelin
2007-08-31 13:34
#2

Samma problem för mig…Ledsen

NaginatakaWiik
2007-08-31 14:48
#3

Det verkar som att allas dagböcker är "borta", eller åtminstone inte åtkomliga för tillfället.

Dyker det upp andra problem så lista dom gärna här!

Tacksam för all hjälp.

AnnaL
2007-08-31 16:46
#4

Jo, samma här. Och aktivitetsindex skräms med en stor nolla.

AnnaL
2007-08-31 16:52
#5

En snabb titt in på Värdsajten visar att hela iFokus är i uppror. Inlägg har försvunnit, dagboksfunktionen är avstängd och buggar buggar buggar. Administratörerna vet inte vad som har hänt, men försöker tröska igenom kod trots ögoninflammation.

Jag skulle tro att sajten kommer att vara instabil i några dagar, och de inlägg/dagböcker som har försvunnit är  permanent borta.

Alla dagboksinlägg ska dock inte vara borta utan bara de som postats efter kraschen, men funktionen är som sagt avstängd temporärt.

NaginatakaWiik
2007-08-31 18:22
#6

*kommer inknatande från värdsajten*

Ja, vi kan bara hoppas att allt ordnar sig till det bästa och att de hittar så många buggar som möjligt. Hejja, sajtvärdarna!

Annons:
AnnaL
2007-09-04 01:10
#7

Jag hittade mina gamla dagboksinlägg idag! Ett par-tre av de senaste var borta, och då lär de ju vara väck för alltid.

Det visas inga dagböcker på förstasidan hos mig, så jag trodde inga dagböcker var igång, men så var det alltså inte. Jag känner mig i vilket fall helt handikappad utan att kunna se vilka som har kendobloggat på förstasidan :(

 
Fattar inte att det fortfarande är problem, kraschade hela systemet för dem eller? Och borde inte backuper tas såpass regelbundet som varje natt eller konstant? Man blir ju mörkrädd… Kanin iFokus blev av med 60 artiklar…

NaginatakaWiik
2007-09-04 11:17
#8

#7 Det hela är mycket märkligt… Det har hänt alla möjliga konstiga saker på iFokus.se och vi verkar ändå vara rätt förskonade från problem. Det kanske faktiskt finns en liten, liten fördel med att det inte är jättehög aktivitet för allt som har skett under kaosdagarna verkar vara ganska borta.

Jag har blivit av med två dagboksinlägg och två artiklar kom aldrig upp eftersom det inte gick att posta dom.

Om någon annan har blivit av med något eller saknar något så rapportera det hit så för vi det vidare!

Upp till toppen
Annons: